آهنگسازی و تنظیم حرفه ای موسیقی پرو موزیک

آهنگسازی و تنظیم پرو موزیک , تلفن تماس 09369808645 , آهنگسازی و تنظیم حرفه ای موسیقی پاپ , الکترونیک

آهنگسازی و تنظیم حرفه ای موسیقی پرو موزیک

آهنگسازی و تنظیم پرو موزیک , تلفن تماس 09369808645 , آهنگسازی و تنظیم حرفه ای موسیقی پاپ , الکترونیک

آهنگسازی و تنظیم حرفه ای موسیقی پرو موزیک

آهنگسازی و تنظیم پرو موزیک , تلفن تماس 09369808645 , آهنگسازی و تنظیم حرفه ای موسیقی پاپ , الکترونیک با برترین تجهیزات و کادر مطرح

بایگانی

سه شنبه, ۱۸ شهریور ۱۳۹۳، ۱۲:۱۲ ق.ظ

۸

آهنگسازی و تنظیم حرفه ای موسیقی توسط تیم پرو موزیک

سه شنبه, ۱۸ شهریور ۱۳۹۳، ۱۲:۱۲ ق.ظ

آهنگسازی و تنظیم حرفه ای موسیقی توسط تیم پرو موزیک تلفن تماس : 09369808645

> استفاده از برترین تجهیزات استودیویی

> بهره گیری از اساتید شناخته شده

> آهنگسازان با تجربه

> تنظیم کنندگان با نمونه کارهای موفق در عرصه موسیقی

نظرات  (۸)

سلام
مطالب خوبی گذاشتی ولی تعجب میکنم چرا اینقدر بازدیدت کمه
می خوام یه روش خوب بهت معرفی کنم واسه بالا بردن بازدیدکنندگان وبلاگت
برو تو سایت 24 آی پی عضو شو بعد رو گزینه کسب امتیاز کلیک کن بعد امتیازات رو به وبلاگ خودت اختصاص بده بعد می بینی که چجوری بازدید وبلاگت بالا میره حتما امتحان کن
اینم آدرسش
www.24ip.ir
پاسخ:
این وبلاگ رو تازه تاسیس کردم به زودی بازدیدش افزایش پیدا می کنه به امید خدا
با تشکر از شما
لطفا لیست قیمت خدماتتون رو اعلام کنید
 با تشکر
پاسخ:
با توجه به پارامتر های مختلف تغییر می کنه
قیمت تنظیم یه تک آهنگ پاپ الکترونیک چقدر می شه ؟
پاسخ:
لطفا با تلفن ما 09351216168 تماس حاصل فرمایید.
۲۰ شهریور ۹۳ ، ۱۳:۱۶ مهندس اسدزاده
من یه تک آهنگ پاپ با ساز زنده می خواستم ، قیمت صفر تا صد آن چقدر می شه
پاسخ:
لطفا برای مشاوره با تافن تماس بگیریدمتشکرم
اسامی کادرتون رو منتشر کنید لطفا
پاسخ:
به زودی
hazeneye 1 track pop cheghadr meshe p
پاسخ:
لطفا برای مشاوره با تافن تماس بگیریدمتشکرم
خیلی وبلاگ عالی و خوبی داری لذت بردم واقعا من هم البته یه وب دارم که متاسفانه کسی به من سر نمی زنه و تنهام دوست داری بیا نیامدی هم اشکال نداره بازم ممنون موفق باشی
عالیه.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی