آهنگسازی و تنظیم حرفه ای موسیقی پرو موزیک

آهنگسازی و تنظیم پرو موزیک , تلفن تماس 09369808645 , آهنگسازی و تنظیم حرفه ای موسیقی پاپ , الکترونیک

آهنگسازی و تنظیم حرفه ای موسیقی پرو موزیک

آهنگسازی و تنظیم پرو موزیک , تلفن تماس 09369808645 , آهنگسازی و تنظیم حرفه ای موسیقی پاپ , الکترونیک

آهنگسازی و تنظیم حرفه ای موسیقی پرو موزیک

آهنگسازی و تنظیم پرو موزیک , تلفن تماس 09369808645 , آهنگسازی و تنظیم حرفه ای موسیقی پاپ , الکترونیک با برترین تجهیزات و کادر مطرح

بایگانی

جمعه, ۱۴ شهریور ۱۳۹۳، ۰۷:۰۵ ب.ظ

۱

سیتم عدد دهی در آهنگسازی و تنظیم موسیقی

جمعه, ۱۴ شهریور ۱۳۹۳، ۰۷:۰۵ ب.ظ

در آخرین دهه از قرن 18th، این مرکز از دنیای موسیقی سالزبورگ، اتریش بود. دو صد سال بعد هیچ شهرستان موسیقی سازنده تر در این سیاره از نشویل، تنسی وجود دارد. آیا دوست دارید موسیقی کشور و یا فکر می کنم آن است که یک توده ای از بی معنی twanging است، حقیقت امر این است که بیش استودیو، تولید کنندگان، تنظیم کنندگان، آهنگسازان و نوازندگان موسیقی هر روز در یک مایل مربع وجود دارد از هر جای دیگری بر روی زمین وجود دارد.

اگر چه این بیشتر به نوشتن ترانه از تنظیم است، یک نکته قابل توجه در مورد راه که موسیقی وجود دارد ساخته شده است، که می تواند از سود بزرگ است به نوازندگان از همه سلیقه ها وجود دارد: به جای نت نویسی موسیقی و آکوردهای، آنها استفاده از چیزی به عنوان شناخته شده سیستم شماره. شماره یادداشت ها از مقیاس 1-8 (دومی بودن یک اکتاو بالاتر) و با استفاده از آن اعداد به آکورد بدان معنی است که یک آهنگ به عنوان یک الگوی شماره از تغییرات وتر، صرف نظر از آنچه کلیدی این آهنگ در است دیده می شود. ممکن است به نظر می رسد یک راه عجیب و غریب از نگاه کردن به موسیقی، اما آن را دست کشیدن نیست تا شما آن را سعی کردم - هر عطر و طعم موسیقی شما را در مقابله این باعث می شود یادگیری آهنگ های جدید را آسان تر، تغییر کلید به یک آهنگ doddle، و درک چه چیزی باعث می شود. دیگر آهنگ بزرگ جریان را به خوبی و سر راست تر است. این به طور کامل از دستور من است نشان می دهد که نگاه تعدادی از آهنگ بزرگ از هنرمندان دیگر به عنوان یک مجموعه ای از اعداد وتر، و چیدن بیت می خواهید به عنوان یک طرح اولیه برای استفاده از آهنگ خود را در کلید راحت خود را یک راه خوب برای شروع یک آهنگ جدید است. اگر فقط به این دلیل این مقاله در مورد تنظیم و آهنگساز نیست.

به هر حال، هر کلید های موسیقی است که در جدول زیر شماره. تعداد خود را در آن به معنای وتر بزرگ؛ در کلید C، 1 به عنوان C عمده به عنوان خوانده شده. دیگر از "طعم دهنده" از آکورد توسط یک خلاصه نویسی ساده ساخته شود. به عنوان مثال، اگر شما می خواهید یک جزئی فعال در کلید C، وتر جزئی بر اساس درجه هفتم مسطح از مقیاس، اگر به عنوان b7- نوشته شده است. کنوانسیون نشویل دلالت بر یک نوع خاص از وتر برای هر مرحله از مقیاس، اگر چه این است که همیشه به طور کامل notated برای جلوگیری از ابهام:

1 = اصلی

2 = 7 جزئی (2-7)

3 = 7 جزئی (3-7)

4 = بزرگ

5 = اصلی

6 = جزئی (6-)

7 = 7 (7/7)

بنابراین در حالی که 6 وتر به طور معمول کوچک است (notated به عنوان 6-)، شما ممکن است بخواهید آن را به یک 7 بزرگ و یا بزرگ (6 و یا 6/7). و به یاد داشته باشید، تغییر وتر از بزرگ به کوچک و بالعکس می تواند تفاوت بین یک ضربه عظیم و فقط آهنگ دیگری را.

در ضمن، 6- وتر جزئی نسبی کلیدی است. (در کلید C این امر می تواند جزئی) به این معنی که یادداشت مشابه در مینور نسبی جزئی استفاده می شود به عنوان در کلید اصلی C. این استفاده می شود ممکن است به نظر رسد که جالب است، اما اگر شما استفاده از آن را در راه درست از آن می تواند شما را به عنوان غنی به عنوان اریک کلاپتون را. (اریک کلاپتون کل سبک گیتار بازی خود را بر روی منحصرا با استفاده از مقیاس های کوچک نسبی بر اساس است، و او تنها، توسط یک شات طولانی نیست.)

 

1 C C # D E F F # G G # A B فعال
2 D D # E F # G G # A A C C # # # # B
3 E F F # G # A A # B C C # D D #
4 F F # G Bb و B C C # D Eb به E
5 G G # A B C D C # D # E F F #
6 A A # B C # D # D E F F # G G #
7 B C C # D # E F F # G G # A A #
8 C C # D E F F # G G # A B فعا

نظرات  (۱)

تشکر
پاسخ:
خواهش می کنم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی