آهنگسازی و تنظیم حرفه ای موسیقی پرو موزیک

آهنگسازی و تنظیم پرو موزیک , تلفن تماس 09369808645 , آهنگسازی و تنظیم حرفه ای موسیقی پاپ , الکترونیک

آهنگسازی و تنظیم حرفه ای موسیقی پرو موزیک

آهنگسازی و تنظیم پرو موزیک , تلفن تماس 09369808645 , آهنگسازی و تنظیم حرفه ای موسیقی پاپ , الکترونیک

آهنگسازی و تنظیم حرفه ای موسیقی پرو موزیک

آهنگسازی و تنظیم پرو موزیک , تلفن تماس 09369808645 , آهنگسازی و تنظیم حرفه ای موسیقی پاپ , الکترونیک با برترین تجهیزات و کادر مطرح

بایگانی

جمعه, ۱۴ شهریور ۱۳۹۳، ۰۶:۵۳ ب.ظ

۲

TEMPO در آهنگسازی چیست ؟

جمعه, ۱۴ شهریور ۱۳۹۳، ۰۶:۵۳ ب.ظ
ضربه در دقیقه (BPM) برای اولین بار به عنوان یک علم در 70s به اواسط '، زمانی که تولید مختلف با استفاده از یک sequencer به زود به موسیقی رقص کار می کرد که 137bpm سرعت مطلوب برای تحریک نرخ انسان قلب در حالی که رقص (- بهشت دیسکو 137) بود تبدیل شد . از آن زمان یک sequencer تبدیل شده اند خیلی افتضاح پیچیده تر، به عنوان آگاهی BPM از سازندگان موسیقی. این روزها وجود دارد صدق تر که در آن به جای موسیقی از همیشه قبل از: خانه و گاراژ آهنگ های تمایل به نمودن 130-145bpm، جنگل در براکت 165-170bpm، و هاردکور خوشحال بین 170 و 175bpm قرار می گیرند، اما همه BPMS ممکن است تغییر در هوی و هوس از یک مسیر واحد، که می تواند مال شما. برخی از سبک های موسیقی رقص مدرن که محدودیت های سرعت بسیار التقاطی وجود دارد: تکنو می تواند از 80bpm صنعتی مودی به 500bpm مغز smashingly عجیب و غریب است. اگر شما در حال فکر کردن در مورد تلاش چیزی را در یک سبک جدید برای شما، انجام برخی از مشق شب اول است. موسیقی رقص یک کسب و کار دقیق است، و بررسی دقیق از رهبران بازار در حال حاضر به درک شکل و مکان ضروری است. سفر به دوستانه فروشگاه رکورد متخصص محلی شما با 20 پوند در جیب شما شما را به بهترین کلی از آنچه هنجار فعلی است به شما بدهد. و در موسیقی رقص، در حال حاضر که همه چیز است.

حتی اگر شما متخصص موسیقی رقص نیست و به هیچ وجه قصد از فرو بردن پا را در آن استخر ضرب و شتم خاص، سرعت هنوز هم یک مسئله. زن و شوهر از کلاهبرداری است که به ندرت استفاده می شود این روزها، اما روش معمول تا زمانی که درام استخر تا ​​بود بر روی صحنه آمد، درگیر بالا بردن سرعت مسیر، هر دو به تدریج و به عنوان یک کل.

آهنگ در طول ضبط ترانه حمایت، چیزی است که می کند این روزها اتفاق این است که به طور طبیعی بالا بردن سرعت. اگر شما استفاده از یک ترتیب سنج اما حلقه استفاده کنید، سعی کنید اهمیت حیاتی تا BPM آهنگ خود را هر آیه و کر. شروع 120bpm و پایان دادن به آهنگ در 125bpm می تواند یک احساس فوریت و بدون شنونده با ملایمترین نشانه چه خبر داد.

راه دیگر از بالا بردن سرعت یک مسیر استفاده می شود که به طور بسیار منظم مورد استفاده قرار گیرد بود به کم کردن سرعت دستگاه نوار مسترینگ توسط یک عامل از 8.5٪ در مرحله مخلوط نهایی است. وقتی پشت در سرعت نرمال بازی، استاد تمام شده را کمی بیش از یک نیم نت تبدیل میکنیم در زمین بالاتر باشد. دلیل این کار این بود که از آن ساخته شده بازی صدا کمی تنگ تر، به خصوص درام، و صدا به طور کلی یک بیت از یک لبه toppy داد. در حرکت نزولی، از آن ساخته شده کار کردن آهنگ از ثبت دشوار است، چرا که آنها اغلب کمی از لحن بود.

نظرات  (۲)

با تشکر
پاسخ:
خواهش می کنم
داداچ ترجمه ماشینیه چیزی نمی فهمه آدم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی