آهنگسازی و تنظیم حرفه ای موسیقی پرو موزیک

آهنگسازی و تنظیم پرو موزیک , تلفن تماس 09369808645 , آهنگسازی و تنظیم حرفه ای موسیقی پاپ , الکترونیک

آهنگسازی و تنظیم حرفه ای موسیقی پرو موزیک

آهنگسازی و تنظیم پرو موزیک , تلفن تماس 09369808645 , آهنگسازی و تنظیم حرفه ای موسیقی پاپ , الکترونیک

آهنگسازی و تنظیم حرفه ای موسیقی پرو موزیک

آهنگسازی و تنظیم پرو موزیک , تلفن تماس 09369808645 , آهنگسازی و تنظیم حرفه ای موسیقی پاپ , الکترونیک با برترین تجهیزات و کادر مطرح

بایگانی

سه شنبه, ۱۸ شهریور ۱۳۹۳، ۱۲:۰۸ ق.ظ

۲

آهنگسازی و تنظیم موسیقی پاپ

سه شنبه, ۱۸ شهریور ۱۳۹۳، ۱۲:۰۸ ق.ظ

آهنگسازی و تنظیم موسیقی پاپ توسط تیم مجرب پرو موزیک ، مشاوره با تلفن : 09369808645 حرفه ای ترین میکس و مسترینگ با بر ترین تجهیزات استودیویی

تجهیزات ضبط و میکس صدا و موسیقی با کیفیت صوتی اچ دی 192KHZ سخت افزاری

با صدها تراک موسیقی ساخته شده برای خوانندگان کشور

دهها آلبوم مجاز ، پخش از شرکتهای مطرح مجاز موسیقی

مشاوره و جلسه معارفه شامل هزینه ای نمی شود

نظرات  (۲)

با سلام ، من یه آهنگ راک آهنگسازی کردم و نیاز به تنظیم دارم هزینش چقدر می شه ؟
پاسخ:
سلام علیکم ، با شماره تلفن ما تماس حاصل فرمایید
سلام من حسین18 ساله شهرستان اهر هستم میخواهم6 تک اهنگ بدم بیرون نوازنده گیتار دارم و خواننده خودم هستم میخواستم ببینم هرینه اجاره استدیو وتنظیم کننده واهنگساز چند در میاد

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی