آهنگسازی و تنظیم حرفه ای موسیقی پرو موزیک

آهنگسازی و تنظیم پرو موزیک , تلفن تماس 09369808645 , آهنگسازی و تنظیم حرفه ای موسیقی پاپ , الکترونیک

آهنگسازی و تنظیم حرفه ای موسیقی پرو موزیک

آهنگسازی و تنظیم پرو موزیک , تلفن تماس 09369808645 , آهنگسازی و تنظیم حرفه ای موسیقی پاپ , الکترونیک

آهنگسازی و تنظیم حرفه ای موسیقی پرو موزیک

آهنگسازی و تنظیم پرو موزیک , تلفن تماس 09369808645 , آهنگسازی و تنظیم حرفه ای موسیقی پاپ , الکترونیک با برترین تجهیزات و کادر مطرح

بایگانی

سه شنبه, ۱۸ شهریور ۱۳۹۳، ۱۲:۰۳ ق.ظ

۵

سیستم کامپیوتری پیشنهادی برای آهنگسازی ، تنظیم ، میکس و مسترینگ

CPU : Intel Core I7 4790K / Socket 1150 / 4GHZ T : 4.4GHZ / 8M Cash

MotherBoard : ASUS Z97-PLUS

RAM : Kingston HyperXFry / Bus 1600 / 2*8GB = 16GB

HDD : WesternDigital Caviar Blue 1TB / 64M Cash / SATA 3

ODD : ASUS DVD/RW 24X

Power : Green 750A-ZS

Case : X5-Fusion

نظرات  (۵)

قیمت این سیستم چقدره ؟
پاسخ:
حدود یک و نیم میلیون
سیستم خوبی هست
پاسخ:
به نسبت قیمتش عالیه
۲۰ شهریور ۹۳ ، ۱۳:۱۹ مهندس اسدزاده
مادربورد باید asus z97 باشه
پاسخ:
این کادربرد گرانتر هستش
۲۰ شهریور ۹۳ ، ۱۳:۱۹ مهندس اسدزاده
این مادربوردش firewire دازه ؟
پاسخ:
خیر
این سیستم الن حداقل 3 ملیون تومن آب می خوره 
من دارم از لب تاپ asus استفاده می کنم خوبیش اینه قابله حمله 
Core i5 و رمشو ارتقا دادم 8GB تقریبا تا الان  هیچ مشکلی نداشتم 
شدیدا به دوستان توصیه می کنم پول دارن PC بخرند 
مثل مشخصاتی که دوست عزیز داده corei7 
ولی به شدت قیمت ها بالا رفته 
عزیزانی که من مثل من زیاد پول ندارن همین لب تابی که گفتم انتخاب خوبیه 
پاسخ:
I5 هم جواب میده ولی I7 برتره به خصوص وقتی تعداد پلاگین های ویو زیاد می شه

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی